piątek, 25 kwietnia 2014

Umrzeć bez wyróżnienia (część 2)

... nadal giną bez wyróżnienia (część 1)...

samochody rc



Dajemy mały skok w czasie i dotrzeć do dnia 1 sierpnia 1964 roku. Tym razem ofiarą jest holenderski hrabia Carel Godin de Beaufort. Starał się kwalifikują się do GP Niemiec z przestarzałych samochody rc Porsche 718, kiedy wyszedł na rogu Verbundberwerk. Zmarł 3 dni później w szpitalu. CAREL rozpoczął swoją karierę w F2, nieco chaotycznie, gdzie go osiągnąć sławę jak wziąć jego Porsche (zawsze był z tej marki). Zjazd w 31 ras i trzydzieści lat w chwili jego śmierci. Jego najlepszy wynik w Grand Prix Formuły 1 był kilka pozycji szóstej.

samochód zdalnie sterowany




Po lewej stronie planie hrabiego. Po prawej stronie, Zdjęcie z autografem i 1962.
Myślę, że warto zawierać trochę informacji na Nürburgring: Układ ten przeszedł do historii jako największy wśród Mistrzów, ale również jak najbardziej przerażający. Jest takie powiedzenie: w Le Mans ludzi triumf samochody rc na torze Nurburgring. Znajduje się w zachodniej części Niemiec, zaczął być zbudowany w 1925 roku, a zakończono w czasie Grand Prix z czerwca 1927. To pierwszy wyścig wygrał mit motoryzacji: niemiecki Rudolf Caracciola. Pierścień znajduje się na szczycie góry Eifel i graniczy z góry, w którym znajduje się średniowieczny zamek. Poza długością obwodu techniczne aspekty jej krzywe (172 w sumie!), i imponujące rzeczy o ich klas, Nordschleife (oznacza to, że Północna część obwodu), był zawsze charakteryzuje się kapryśna i trudne warunki klimatyczne wpływające na torze. Obszar Południowej otrzymała nazwę Sudschleife. Obwód prądu torze Nürburgring (wersja Grand Prize, bo stary nadal używane), w rzeczywistości jest zbudowany na część oryginalny układ, choć mają one nic wspólnego stare z nowoczesnym.

Kontynuujemy... Zaledwie dwa lata później, na tym samym torze, w Wielkiej Brytanii John Taylor, BT11 BRM, ma wypadku brutalne, cierpienie poważne oparzenia, który umiera parę tygodni później w szpitalu w wyniku. Taylor 33 lat miał debiutował w 1964 roku, to jest jego piąty Grand Prix. Jego najlepsze miejsce w wyścigu szósty.

samochód zdalnie sterowany



samochód zdalnie sterowany



Kwestionując Grand Prize Francji, zmarł w 1968 roku, Joseph "Jo" Schelesser (ojciec Jean Louis Schlesser, słynnego w świecie naloty), w jego pierwszym Grand Prix. Urodził się w 1928 roku na wyspie Madagaskar, poniósł się przed innymi, wielu wypadków, niektóre bardzo poważne (Le Mans 61 lewej go poważnie rannych). Poznał Guy Ligier i wreszcie zaprosił go na debiut w Formule 1 z Honda RA302. Ale swoją przygodę w dyscyplinie trochę trwało dwa okazuje że mógłby nakreślenia Rouen. Pozostawiając kuli ognia, która stała się jego Honda RA302 zmarł zwęglonych. Anegdotycznie to, że to również debiut kariery jednomiejscowego. Po jego śmierci i jako hołd jego przyjaciel Guy Ligier umieścić początkowej JS do wszystkich jego imię Ligier (od JS1, aby JS43 1996. Następnego roku, zespół stał się Prost Grand Prix, a samochód nadal był nazywany JS45. Wtedy już zmienił i stał się AP01).

samochód zdalnie sterowany


samochody rc elektryczne



samochody rc elektryczne



Sekwencja trzy zdjęcia z wypadku, w którym stracił życie. Na pierwszym zdjęciu, samochody rc z nr 10, który pojawia się na pierwszym planie jest inny pilot, którego nazwa pójdzie w dół w historii: Bruce McLaren. To również zginął w wypadku, ale to inna historia... Płomienie, które widać na zdjęciach nie mogą służyć aby zorientować się, co miał być wpływ.
Obwód Rouen, siedziba Grand Prix Francji w latach 1952-1954, a w latach 1957-1968 był 6.542 metrów obwodu i mimo to szybko również był mało kolorowe. Jego poprzednik, Reims, przewyższał go w prędkości, a jego następca, Clemond Ferrand, przekroczył on uroku. Clemond-Ferrand był rzeczywiście bardzo skręcone śledzenia (właśnie prosto). Jak widać w wydaniu 1968 był koniec Formuły 1 do Rouen. Ciekawość tego obwodu: stary wzór zespół Red Bull Junior, gdzie było Antonio García w formule 3000 (obecnie dyrektor Red Bull w F1), Helmut Marko, był uważany za obietnicę w Formule 1, a dokładnie Clemond Ferrand było uciąć karierę jako pilot. Podczas wielkiej nagrody Francji w 1972 pilotowanie BRM P160B doznał wpływ kamień, który poszedł za pośrednictwem wizjera i jednooki lewej go. Do masy ból może kontrolować samochodu i uniknąć poważnej awarii jednego, ale to koniec jego kariery jako pilot...

samochody rc elektryczne






Mitter, chwile przed wypadkiem, który kosztował go życie
W 1969 roku musimy ponownie wrócić do Nurburgring do nowej tragedii. W tym przypadku jest to niemiecki Gerhard Mitter, do jednego miesiąca w 34 lata. Mitter zdobył góry europejskie Mistrzostwa trzy razy (1967, 68 i 69), a był zwykły pilot Porsche. Zadebiutował w Grand Prize Niemcy od 1963 roku, a cztery razy został zaproszony do uruchomienia wyścigu. Jego wypadku wystąpił w krzywej Flugplatz podczas treningów Grand Prix, kiedy to szli na pokładzie jego BMW 269 F2. Powody były przerwy przedniego zawieszenia.

Ten wypadek był pierwszy śmiertelny po modyfikacji, które poniósł Nordschleife w 1967 roku, które sprawiły, że wolniej i wydłużone odległość do 22.835 metrów.

Kontynuujemy... Przyjechaliśmy na torze Zandvoort, siedziba aż do 1985 roku w Grand Prix w Holandii. Został zaprojektowany w 1948 roku przez John Hugenholtz i był przewidywany na drogach, które było używane wojska hitlerowskie w czasie II wojny światowej. Był 25 km od Amsterdamu i Formuły 1 nie echo to znacznie mniej dzień, który zniknął z kalendarza... W 1973 roku Grand Prix grał na układzie 4.226 m (do 1971 roku 4.193 metrów, a od 1980 roku, 4.352). Ten utwór jest gdzie Williamson brytyjski Roger umiera w jednym z najbardziej haniebne i nieszczęśliwy w historii automovislimo. Roger, tylko 25 lat i z Grand Prix za nim, zmarł piekący wśród płomieni, obejmujące jego marszu, który był zrzutu w środku toru inwazyjność, brak koordynacji i bezczelność komisarzy, a uboga i źle przygotowane strażaków, którzy byli w pobliżu wypadku. Tylko nazwa odważny zasługuje, aby być zapamiętany w takie niefortunne i żenujące widowisko, że jego rywal David Purley, że on zwatpil stara, samotnie i bez pomocy absolutnie nie jednego, najpierw ugasić pożar z gaśnicy (które musiały zostać usunięte z rąk komisarza, który wpatrywał się w ogień), a następnie włączyć countryman samochód. Szkoda, że kamery telewizyjne podniósł najdrobniejsze szczegóły i zostawił dla potomności. Strażacki przybył na miejscu wypadku, gdy ogień już spożył samochodu i oczywiście życie Williamson...

samochody rc elektryczne




Dwa zdjęcia z 1973 roku. Po lewej stronie z marca 731 Cosworth Williamson, ale w czerni i sponsorowane przez LEC, jest David Purley. Zdjęcie po prawej stronie odpowiada wypadku Williamson cierpiał na torze Silverstone.
Roger Williamson
Wypadek, który kosztował go jego życia. Po prawej stronie, niemal w ukryciu przez dym widać czarny marca Purley.
W 1974 roku zmarł młody obietnicy austriacki Helmuth Koinigg, podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych. Ich TS16 Surtees-Cosworth doznał punkcji, pilot nie mógł powstrzymać w czasie i zakończyła się upaść przed poręczy, które znajdowały się wokół obwodu. Fakt, że test ten zakończył sezon z 1974 r., i tylko rok wcześniej w tym samym układ i również kończąc sezon zmarł obiecujące paryskich pilota François Cevert (chociaż działa przeciwko Polaka z Jackie Stewart i Chris Amon, drużyny i usunięte na znak żałoby). Koinigg zaczynał swoją karierę w formule jeden, i to była jego trzecia Grand Prix. Jego premiera była trochę konkurencji Brabham-Cosworth BT42 (projekt 1973), który nie pozwolono mu zakwalifikować się do wyjścia w Grand Prix Austrii. We Włoszech drużyny zastąpił go przez Carlo Facetti, który również zakwalifikował się z samego samochodu. I w Kanadzie, miał swoją szansę, kiedy John Surtess dałeś miejsce na swój zespół. Z TS16 Surtees-Cosworth, zajęła 22 nd i zakończył 10 th. I to właśnie z tego samochodu, który został zabity w następujących Grand Prix w wieku 25 lat.


Obwód Watkins Glen jest, mimo ponad 20 lat nie używany, jeden z klasyków Formuły 1. Przez 19 sezonów (1961-1980) gospodarzem siedziby nagrodę Grand Stanów Zjednoczonych (za czas, który żył z Long Beach, Grand Prix Stany Zjednoczone nazywa się wtedy). Utwór został położony na obrzeżach z Nowego Jorku i miał dwóch konfiguracjach: pierwsza (od 1948-1970), przedstawione tylko 3701 metrów ultra szybka ścieżka który był praktycznie kolejnych wprost przykuty przez straszne szybko krzywe (znany przez fanów symulatorów innego obwodu). Ze względów bezpieczeństwa w 1971 roku został całkowicie przeprojektowany, aby 5.435 metrów i przede wszystkim zmniejszenie średniej prędkości toru. Co ciekawe, podczas Grand Prix został grał w tzw "niebezpieczne ścieżki" nigdy nie było ofiar śmiertelnych, ale w "mapowanie zabezpieczeń", były dwa Wypadki śmiertelne (wyżej Cevert i Koinigg w 1973 i 74 odpowiednio).

Jazdy po raz pierwszy pojazd elektryczny: Zero TAZZARI informacion

samochód zdalnie sterowany



Faktem jest, że samochody elektryczne są obecnie jednym z głównych powodów zainteresowania i inwestycji samochodów. Paliwa kopalne są zanieczyszczenia i z biegiem lat są ucieka i droższe, co alternatywne źródła energii, aby uzyskać ziemię przez skoki.

W świecie motoryzacyjnym pojawienie się pojazdów z napędem elektrycznym jest nadal w początkowej fazie, chociaż większość producentów mają swoje samochody elektryczne już na rynku lub o do stawienia się.

Tak, wiem, miłośników samochodów nie przekonują nas, że najbardziej minimalne zapomnieć o naszych bieżących samochodów i pojazdów, które mają nie narzędzi, myślenia brzmi je lub silnika, estetyczne i nie zbyt zachęcające, wymiary... ale polecenia przemysłu i jeśli chcesz zmienić przez dziesięciolecia, będzie musiał to zrobić.

samochód zdalnie sterowany


W każdym razie to zrobić wyjaśnienie ponieważ kilka dni temu umieścić mnie za kierownicą samochodu elektrycznego dla pierwszego czas aby w ten sposób móc przynoszą doznania, które mam produkowane dowód.

Modelu, że to stało się wyróżnieniem jest Zero TAZZARI informacion. Pojazd ten jest produkowany w Imoli (Włochy) przez TAZZARI informacion, firma, która pracowała w kilku obszarach dla Ferrari i Lamborghini.

Zero ma mniej niż 3 metry długości i 1 zmierzona miernik i pół szerokości i prawie tej samej wysokości. To dwumiejscowy pojazd wymiary podobne do Toyota iQ lub Smart fortwo.

Jego waga wynosi 600 kg. (i więcej niż połowę masy baterii, ponieważ pojazd nadużywane włókna do zmniejszenia masy ciała) i posiada napęd na tylne koła. Jako specjalną funkcję pojazd ten jest certyfikowany w Hiszpanii jako pojazdu czterokołowego i nie turystyka.

samochód zdalnie sterowany



Chcesz wiedzieć korzyści? Nie przejmuj się, daje jej silnik elektryczny 15kW, które przetłumaczone do CV (mimo, że konwersja nie jest 100% prawdziwe) będzie 20 HP. Tak, nie mamy odchodzą od, TAZZARI informacion jest miejski pojazd. W mieście moc wystarcza od silników elektrycznych, do momentu obrotowego z postoju, osiągając prędkość średnia bardzo szybko. Autonomię osiągnęła 140 km i jest 230V 8 godzin ładowania, ale podłączając go poprzez połączenie elektryczne trójfazowe mogą być naładowane w mniej niż 2 godziny.

Już jego wygląd sugeruje, że nie jest to samochód elektryczny więcej. Jak widać, TAZZARI informacion jest bardzo uderzające samochód, który pozwala także nieskończoną różnorodność kombinacji sufit/felgi/ciała tak, że mamy wyjątkowy samochód, coś bardziej modne.

samochód zdalnie sterowany



Powiedz mi o zakończeniu

Dobrze mówią o zakończeniu przed musimy porozmawiać o cenach, z tej prostej przyczyny, że TAZZARI informacion definiuje pojazd jak singiel "elektryczny samochód sportowy po przystępnych cenach". Definicja ta jest nadana, że samochody elektryczne Mitsubishi i-Miev lub Nissan liści są nadal wygórowane ceny dla osób, TAZZARI informacion, aktualne zniżki (rząd dotuje 25% ceny wszystkie samochody elektryczne 2012) można przejść do nieco ponad 18,000 €. Bardzo dobra cena, licząc, że wtedy każdy wkład ma koszt 1 € około na 100 km.

Wracając do wykończenia, poza, jak już powiedzieliśmy, jest bardzo uderzające, z małych tylnego bagażnika z miejsca za kilka worków i inne miejsca w kaptur na przewód ładowania i niewiele więcej.



Już patrząc wewnątrz I powiedzieć, że mile mnie zaskoczyła. Przestrzeni jest wystarczająco dla dwóch osób dorosłych nie dotykać i daje uczucie siedzi dość sportowej jazdy, ponieważ jest to samochód, gdzie zasiądzie to bardzo niskie.

Przed kołem kierownicy, sportowy i bardzo małe (samochód ma nie sterowania poduszek powietrznych, nie ABS lub trakcji), mamy małą "Prędkościomierz" i już w desce rozdzielczej jest gdzie potrzebujemy reszta narzędzi: licznika, poziom naładowania baterii i 4 przyciski opcji, które przeanalizujemy później.

Samochodu obejmuje radio CD MP3 z połączenia USB i iPod, elektryczne szyby i sportowy design pedały.

Napisał(a) recenzję wszystko oferuje małe TAZZARI informacion na stojąco, to najwyższy czas, aby wydostać się spróbować so... zaczęliśmy!

Gdzie podłogę do rozruchu?

Dobrze aby rozpocząć, to jest tak proste, jak dać kontakt i bez przesłuchania nic samochód już czeka, że zostawiam. Przed tym I odkryć, cztery przyciski w konsoli środkowej, które są 4 tryby"jazdy". Od prawej do lewej są niebieski przycisk (opcja deszcz, po mokrej podłodze i służąc jako trakcja kontroli), zielony przycisk (gospodarki, krążyć wokół miasta, ograniczona do 50 km/h), żółty przycisk

Umrzeć bez wyróżnienia

Wędrówki po Internecie znalazłem artykuł, który podobał mi się , mimo żetrochę smutno ... Mówiłem o pilotów , którzy zginęli kwestionując GPS. Oczywiście wszyscy wiemy, i można powiedzieć, nazwę jego uruchomienia wielkich mistrzów , którzy zginęli zakwestionowania wyścigu ... ale było o wiele więcej , że nie udało nam się osiągnąć marzyli sukcesy , a jednak dał swoje życie za swoich złudzeń . I nie maróżnicy , nie byli idolami , jeśli nie na odwrót . Ale wcześniej wydarzenia.

Oryginalny tekst znajduje się w Infomotores.com.ar , który zniknął już dziś , adomena została zakupiona przez Monografías.com ( i teraz Infomotores po prostu nie istnieje ) . Artykuł I zmieniło się wiele od oryginału , ponieważ mam przepisany prawie w całości , i mam poprawione Usterki kompletnego artykułu ze zdjęciami i więcej informacji. Służyć jako skromny hołd dla tych zapomnianych pilotów . Ale dość rolki . Get to zaczęło :

Sport wyścigów samochody rc jest ryzykowne i niebezpieczne, nie jest nowy . Ani nie jest nowy , że to sport, który przez lata zabrał życie wielu zawodników pełnych talentu i marzeń , aby osiągnąć najwyższą możliwą uznanie. Tytuł Mistrza Świata Formuły 1. Niektórzy przybyli , aby ją , i zdołał przed śmiercią wiedzieć słodycz zwycięstwa i sukcesu ... ciała zmarł , ale jego pamięć . Są kierowcy , jak Ayrton Senna , Jim Clark, Gilles Villeneuve ( nie będąc mistrzem , mit został wykonany ) , Alberto Ascari , Jochen Rindta (pierwszy i jedyny mistrz pośmiertnie ), Wolfgang von Trips ( inny wielki mistrz ) ... nie obwodów świat jest pełen krzywych jego pamięci , czasopism i książek pełnych pamiątkowych przedmiotów lub nostalgiczny opowiadając jego bitew niespotykany na najważniejszych torach świata , wspomnienia fanów , którzy widzieli ich prowadzenia w całości legenda , wyobraźni z tych, którzy przybyli za późno swego czasu wywołał przebóstwiając jego wyczyny , ubolewając, nie jest w stanie zobaczyć ich prowadzenia na żywo i muszę zadowolić się zdjęcia i filmy ( w najlepszym wypadku) . Ale wiele innych,większość , nie udało nic .

Ayrton Senna zmarł w 1994 roku na torze Enzo i Dino Ferrari w Imoli podczas samochody rc Grand Prix San Marino . Na całym świecie pojawiły się , pojawiają się i pojawiają się coraz więcej artykułów na temat tego smutnego zdarzenia . Poza tym stara się Senna , prawie wszystkie z tych elementów nie mają nic wspólnego ...przypis , i tylko w jednym wierszu ,autor jego nieczyste sumienie jest oczyszczone zniemal obowiązkowe w kontekście art frazę, a zawsze jak kto jest autorem ... "Nie zapomnij , żedzień przed innym kierowcą , Roland Ratzenberger Austrii, został również zabity . Przypomnijmy , też. "

Rzeczywiście Formuła 1 ( oraz wiele innych kategorii ) zabrał życie wielu ludzi, którzy w głębi duszy marzył emulować zwycięstwa swoich poprzedników . Mężczyźni , którzy pozwoliliFormuła 1 jest więcej niż dziesięć lub dwanaście arcydzieł wyciskane przez dziesięć lub dwanaście utalentowany każdego pokolenia. Jego rola była jak jego śmierci , anonimowy ,dodatkowo w filmie , że tylko większość kinomanów przebywał oglądać kredytów , w których pojawiły się nazywasz . Jego śmierć została szybko zapomniana , a czasem pod koniec sezonu ich śmierć była dla nich dość odległe ... żadne zasady zostały zmienione , zabrakło rzeki atramentu ismutne .... w wielu przypadkach ich komputery nawet wycofał w żałobie śmierci ...pieniądze od sponsorów , niezbędne do przetrwania ich skromne oszczędności , było ważniejsze niż uczcić jego pamięć z rycerskim gestem i podekscytowany.

Nawet , gdy widzę po raz kolejny wspaniały film samochody rc Grand Prix ,moment, który mnie podnieca i jak jest , kiedy Il Commendatore pokazuje czarną flagę , aby wskazać pilotowidrugi zespół Ferrari przechodzi na emeryturę w żałobie tylko dla swojego partnera umiera w parabolicznym torze Monza .

Lista może być bardzo długi , jeśli przedłużony do wszystkich pilotów , którzy stracili życie w kategoriach innych niż Formule 1 , więc skupię się wyłącznie na zmarłych pilotów w tej kategorii, i nigdy nie miałem żadnych istotnych wyników ( lub podium lub szybkie obroty lub słupy, lub wygrać ... nic nie pisać ) . Jest tohołd dlaunsung którzy biegać, biegać i biegać w Formule 1 .

Zaczynamy ... Jesteśmy w Grand Prix Belgii 1960 na legendarnym torze Spa Francorchamps . Wtedy to byłtenis Spa ponad 14 km i tylko niesamowite Nürburgring przewyższał go o prawie 23 kilometrów ( Pescara, w obwodzie Adriatyku , które na pewno się w historii , biorąc do legendy więcej niż 25 kilometrów i zaszczyt widząc Ferrari Enzo tylko pokonać pierwszy wyścig odbędzie się tam w 1924 roku ) . Jakniemiecki obwodowy belgijski , rodzi się z wyobraźni Jules de Thier , ledwo się obszarów w ramach swojej trasy biegł wzdłuż dróg wyłożonych domach chłopów , którzy tam mieszkali .

Weekend rozpoczął źle od samego początku. Na pierwszej przeszkodzie Stirling Moss złamał obie nogi w wypadku , który zakończył się twardej walki o jego świata 1960 . Przed wiadomością o wypadku Moss miał czasu, aby dostać się do boksów , również Brytyjczycy , Michael Taylor stracił panowanie nad samochodem , łamiąc kierunek jego Lotus 18 , a cierpi na poważny wypadek , ale go nie zabił , gdyby to zrobił z jego kariery. To była jego druga ważna nagroda . Colin Chapman pozwana i uzyskać duże odszkodowanie . Ale to już inna historia ..

Na tym tle można dostać się do wyścigu w niedzielę. Pierwszy spadek jest angielski Chris Bristow . Do wypadku doszło na 19 okrążeniu na błąd w obliczeniach na wyprzedzanie przez 6 pozycję w Malmedy kącie , próbując wyprzedzić Ferrari Willy Mairesse D246 ( który opuścił po 4 okrążeniach ze złamanym transmisji ) . Bristow było 22 , które zadebiutowało w 1959 roku i grał swoją czwartą główną nagrodę . Jego najlepsza pozycja dziesiąta .


modele rc



Bristow , w 1960 roku jako Cooper Climax , na torze w Spa.
Drugi pilot opuści , że życie w starym Spa asfalcie , że dzień był Alan Stacey . Katastrofa Brytyjczyków może pójść gładko między absurdów historii wyścigów , z wyjątkiem jej finał na kolanach 24 stracił panowanie nad Lotus 18 trafienia ptaka na hełmie ... to może byćżart , gdyby nie wynik końcowy incydentu . Alan urodził się w Essex obiecującego zawodnika , który zadebiutował w 1958 roku , grając zaledwie siedem Grand Prix i osiągnięcie najlepszego mety na ósmym miejscu . W tym wyścigu zaczął w 16. pozycji . Wypadek miał miejsce w pięknej i bardzo trudnej krzywej Masta ( gracze GPL i inne symulatory już wiem, co miejsce mówię ) . Byłem 26 w chwili jego śmierci .


modele rc


Zakazane szaleństwo: Pikes Peak PEUGEOT 405 T16 GR

modele rc



Banem w 1987 roku samochody rc z grupy B w rajdowych Mistrzostwach Świata 1986 był ostatni Puchar Świata na te potwory. Znaki nadal z nich korzystać w innych konkursach, takich jak Pikes Peak, mityczny, jest problem z 1988 r., w którym fiński kierowca Ari Vatanen jazdy samochody rc Peugeot 405 T16 GR ustanowił rekord, który miał lat do pokonania. Samochody rc Peugeot 405 T16 GR Ari Vatanen pojechał w tym roku został zbudowany z coupé osobliwe ciała i miał stały cztery koła. Tylko dwie jednostki zostały wyprodukowane, Paryż-Dakar i innych wdrapać się na Pikes Peak, Ari Vatanen okazał się jego talent za kierownicą obu jednostek, osiągając dwa czołowe miejsca. Silnik 2.0 Turbo dozwolone końcowy stosunku waga/moc ogromne 590 HP/tona.

modele rc



Stary EXIN nadwozie i podwozie pochodzenia FLY odtworzone tego słynnego modelu. Najbardziej spektakularnym tego modelu jest tylne skrzydło, zbudowany z plasticard i plastikowym mini-masztem.

modele rc


modele rc


modele rc




Het begin van de de motor sport

samochody rc elektryczne



Dziś Kiedy siadamy przed telewizorem, aby zobaczyć samochód wyścigowy, jesteśmy w stanie powiedzieć na pierwszy rzut oka, które są samochody rc naszego zespołu. Wiemy, że przez cały sezon, to jest trudne, że zespoły te zmienić ich kolor, i że tyle, może zmienić logo sponsora po osiągnięciu porozumienia z nową firmą.

samochody rc elektryczne



A ponieważ usiedliśmy na oglądanie telewizji, co lepiej to robi tak w tym. Jeśli kiedykolwiek myślał o "ma jedną" przed myśli na "nie wiem gdzie to umieścić", jest, że się w świecie silnik.
Powiedzmy, że zmiany teraz mogą być wykonane na początku sezonu i kolory wydają się być zdefiniowane lub bardzo ważne sponsora lub wizerunku marki (nie zapomnij że sprzedają obrazu także rewaloryzacji cenę produktu) ale na początku konkursu to nie tak.

Mam zamiar powiedzieć trochę, jak zaczęli odbędzie się pierwszy ras i z poczucia marki i kraju do rewolucji, która doprowadziła do przybycia reklamodawców na świecie silnika i jak to było przekształcić to, co wiemy dzisiaj, więc przede wszystkim, jest to, co chcę wam powiedzieć, jak to wszystko się zaczęło.

samochody rc elektryczne



Tytoń jest zły, ale do Schumi pomógł mu uruchomić więcej.
Jesteśmy pod koniec XIX wieku i jeśli chcemy mówić o sport motorowy, musimy wspomnieć, że Francja i więcej szczególnie Paryż i potrzeby, które ludzie makaronu Pokaż kto obchodzić Najlepsza na samochód.

W 1894 roku został zorganizowany pierwszy wyścig w historii wśród trenerów. To był wyścig z Paryża do Rouen na drogach czasu. Ten wyścig był zorganizowany przez magazyn Le Petit Journal (nic wspólnego z programem francuski Puppets) i był nazywany coś jak również "konkurs na wózki bez koni, które nie są niebezpieczne, łatwe do jazdy i tanie", że dla każdego, jest uważana za pierwszy wyścig samochodowy prawdziwych historii.

samochody rc elektryczne



Pierwszej stronie gazety czasu. To nie jest Autocourse, ale prasa już zaczął być zainteresowany w tych wydarzeniach.
Faktem jest, że taki konkurs okazał się sukcesem i od tej daty, zaczęli organizować różnego rodzaju konkursy, w których Paris używane do punktu wyjścia lub celem, ale coraz bardziej były dłuższe lub odwiedził najdziwniejszych miejscach.

Obok i równolegle do tych wydarzeń, poszlak właściciel James Gordon Bennett New York Herald utworzone zdarzenie że jeden z wytycznymi ustanowionymi w świecie konkurencji, która trwała przez długi czas. "Zespół kolory" do reprezentowania każdego z uczestniczących krajów, ale to jest coś, o czym będziemy rozmawiać o innym razem.

Nasz pierwszy wyścig ważne w tym czasie był (ur. 1903) Paryż-Madryt, w którym wziął część 315 pojazdów tylko osiągnął cel 99, przyczyną wielu wypadków i ofiar śmiertelnych na drogach.

samochody rc elektryczne



Marcel Renault w jednym z momentów w Paryż-Madryt. Wydawało się, że opony, ciągnięcie samochodu.
Ludzie apelotonaba się krawężniki (oszacowano, że ponad 3 miliony widzów na całej trasie za nią), nie wskazania organów są przestrzegane, pomijam zapięta obszarów i wielu rzucił przed samochodem, wrzuciłem je wodą lub po prostu dostał swoje samochody rc w trasie bez dowiedzieć się, co się naprawdę dzieje.

Samochody rc przyszedł do 130 km/h w kategorii "Grosses Voitures", ale środki bezpieczeństwa były minimalne. Układy hamulcowe były dalekie od co można uznać za mechanizm wystarczająco bezpieczny zatrzymać samochód w czasie, aby uniknąć wypadku.

samochody rc elektryczne


wtorek, 1 kwietnia 2014

Samochody rc.Historia Lamborghini (część 1)

samochody rc

I wprowadzić kontekst powstania włoskiej marki przeznaczone dla przemysłu Samochody rc, to opisz swoją historię.

Ferruccio Lamborghini urodził się we Włoszech w 1916 roku. Zafascynowany silnikami od najmłodszych lat, w czasie II wojny światowej wstąpił do wojska i został położony na wyspie Rodos. Na szczęście, trochę się tam w czasie wojny. Zasadniczo, wyspy wyizolowano z zagranicy. Każdy samochód, ciężarówka lub motocykl, który złamał musiał być naprawiony na miejscu, ponownie użytych części. Nie, Ferruccio Lamborghini stał się znany jako kreatora na improwizacji mechanicznej i było o naprawy silników samochody rc.

Po wojnie wrócił do swego domu w pobliżu Modeny w północnych Włoszech, i założyć małą warsztat naprawy samochodów i motocykli. Wkrótce uświadomił sobie, że nie był zdesperowany potrzeba ciągników rolniczych w regionie gdzie mieszkał i myślał, że może zbudować o jeden miesiąc od ciągnika opuszczonych pojazdów wojskowych. Do tego stopnia, że ​​gospodarka Włoch wzrósł popyt na wysokiej jakości ciągników zwiększyła.

samochody rc

Zaczął budowy własnych silników samochody rc elektryczne. Jego ciągnik stał się bardzo udany biznes, osiągając szybkość ponad 400 miesięcznie w roku 1960. Wkrótce postanowił rozszerzyć działalność, a w 1960 roku rozpoczął produkcję grzejników i klimatyzacji budynków, przy jednoczesnym utrzymaniu działalności ciągnika. Był bardzo udany w tym też.
W tym czasie, Lamborghini zainteresował się rozwijać samochód wysokiej wydajności. Ferruccio miał OSCA, Maserati i Ferrari, ale zawsze był rozczarowany z nich, szczególnie z ich silników.

samochody rc



Nie jestznana historia o tym, jak czuł się sfrustrowany , że mieli problemy ze sprzęgłem w Ferrari ( Ferrari 250 GT ) , i poszliśmy odwiedzić Enzo Ferrari , którego fabryka była w pobliżu. Enzo nie miał czasu dla konstruktora ciągników i po prostu odmówił . Lamborghini postanowił nie było nic Ferrari robił nie mógł zrobić lepiej . Postanowił zbudować swój własny samochód z silnikiem V12 . Za projekt znalazł bardzo utalentowany inżynier o imieniu Giampaolo Dallara , który wcześniej pracował nad silnikiem V12 Ferrari .

Nowy silnik miał 4 kamery , podróż wielkiego krótkim tłokiem i 4 zaworami na cylinder . Rozwijał zawrotną 350 KM . To byłsilnik aluminiowy z wału korbowego obsługiwanej przez siedem głównych łożysk . Krzywki były napędzane przez koła łańcuchowego własnym średniej prędkości obrotowej silnika i cichego łańcucha . Silnik ten był właściwieprototyp dla wszystkich przyszłych silników Lamborghini . Korpus zaprojektowany przez Scaglione - Touring został użyty do domu silnik.

Lamborghini Lamborghini prototyp GTVEl 350 " 350 GTV " został pokazany publicznie na Salonie Samochodowym w Turynie w 1963 roku . Sprzedaż rozpoczęła się w roku następnym. Samochód został nazwany350 GT i był sukcesem , z ponad 130 sprzedanych egzemplarzy. Przyszłość Automobili Lamborghini wyglądał bardzo jasny w latach sześćdziesiątych .

350 GT został zastąpiony przez 400 GT i 400 GT 2 +2 . 350 GT i 400 GT 2 +2 wykonanenazwa Lamborghini był znany na całym świecie . Ze środków pochodzących z tych samochodów , a jego ciągnik biznes Ferruccio pozwolił jego inżynierowie zaprojektować i zbudować nowy samochód, Lamborghini Miura samochód, który stał się legendą do " znaku byka . " To naprawdę byłsamochód wyprzedza swój czas i zaskoczył nawet takie firmy jak Ferrari i Maserati .

samochody rc



Miura pokazano po raz pierwszy w listopadzie 1965 roku Salon samochody rc Turyn sam Ferruccio Lamborghini. Tylko podwozie zostało pokazane na targach, zamontowany poprzecznie silnik, który do tej pory był postrzegany tylko w prawdziwych samochodów wyścigowych F1.Projekt nie Marcello Gandini ciało w mniej niż rok, aw marcu 1966 samochód był całkowicie w Genewie.Samochód był bardzo agresywny styl i odpowiednią nazwę dla niej, Miura, wykonane z zaciętej walki byków hiszpańskiej została wybrana. Ponownie, samochody rc był całkowity sukces.


samochody rc


Samochody rc.Historia Lamborghini (część 2)

samochody rc

Kontynuujemy przegląd ciekawą historię Ferruccio Lamborghini, geniuszu za marką, która zrewolucjonizowała rynek byka samochody rc w połowie lat 70-tych.

Po pierwszej połowie, gdzie recenzja pierwsze sukcesy marki, w tej drugiej części ruszamy z lat 70. i do dziś, w czasach, gdy włoska marka dokonała nazwę wśród największych samochody rc.

Wielki sukces pierwszej Lamborghini, Miura został utrzymany do 1973 roku na Geneva Auto Show, kiedy Lamborghini znowu zaszokował świat swoim rewolucyjnym LP400 Countach. Tylko prototyp został pokazany. Dzisiaj trudno jest sobie sprawę, że miał wpływ ten samochód na świecie w tym czasie. Nawet dziś samochody rc elektryczne jest gwiazdą eksponatów!

samochody rc


Pokaż samochody zdalnie sterowane został pomalowany na jasny, czerwony i czarny zamsz wnętrze. Używany po raz pierwszy, teraz słynne drzwi otwierane do góry, Lamborghini podpis. Zawierał także unikatowe tylne wloty powietrza zamontowane pionowo towarzyszyć jej mocny silnik 4-litrowy.



W 1974 roku wydarzyła się tragedia . Ciągnik firma Lamborghini otrzymał poważną przeszkodą . Duże zamówienie ciągników do kraju w Ameryce Południowej został odwołany . Lamborghini przewidywanie popytu , wcześniej zmodernizowane fabryki ciągnika na budowę liczbę ciągników wymagane . Spółka zainwestowała pieniądze w niej i stracił ją . Mieszanie rzeczy także w tym czasie byłszereg problemów pracy w fabryce , więc Ferruccio zdecydował się sprzedać część swoich udziałów w fabryce . W czasiefabryka została przejęta przez Fiata .

W latach siedemdziesiątychfirma przetrwała na sprzedaży Miura. Biznes samochód zaczął być samowystarczalna i zarabiać pieniądze . Jednak Lamborghini sprzedał pozostałe udziały w spółce do szwajcarskiego inwestora . Jednak już dziśspółka zachowuje swoją nazwę . Ferruccio Lamborghini zmarł w lutym 1993 roku , w wieku prawie 76 .

samochody rc


Kryzys naftowy z lat 70-tych zaczął tworzyć sprzedaż samochody rc wyczynowych trudne . Fabryka została nękane przez problemy budżetowe i dostaw części . Ludzie dali się czeka na samochody z do dwóch lat zleceń oczekujących . Kanadyjska , Walter Wolf odegrał ważną rolę we wspieraniu i rozwoju Lamborghini Countach w tych trudnych czasach .

W 1978 roku ,firma ogłosiła bankructwo . Włoski sąd został powołany do znalezienia nabywcy . Grupa z siedzibą w Szwajcarii , nazywana bracia Mimran , może uratować fabrykę i Patrick Mimran ( jeden z braci ) , zainicjowany w 1980 roku rozpoczęła przygotowania Countach LP500 S.

Właśnie kiedy wszystko szło dobrze , bracia Mimran sprzedał firmę Chrysler Corporation . Moc Chryslera było tylko to, cofirma potrzebowała w tym czasie. Pracowali na następcę Countach , Diablo . Chrysler przechowywane zwycięską drużynę we Włoszech , a nawet kultur obu firm były różne i zrobiło stresujące między grupami , które prowadziły , zdołała w ogromnych zasobów Chrysler wpłynąć na projekt, kontroli zanieczyszczenie środowiska i nowe techniki produkcji , itd. . dla nowego samochody rc .

samochody rc


Ponownie,wynik byłogromnym sukcesem . Nowy Lamborghini Diablo otrzymał entuzjastyczne recenzje na całym świecie . Jednak w innym zrządzeniem losu Chrysler spadła na ciężkie czasy w 1994 roku i miał się sprzedać firmę . Lamborghini został zakupiony przez indonezyjskie grupy inwestycyjnej kierowanej przez Tommy Suharto , znanej rodziny Suharto . Niestety , pod koniec lat 90. zaczął się kryzys gospodarczy mocno uderzył właścicieli Indonezji i pieniądze , bardzo potrzebne dla rozwoju następca Diablo , zaczęło do wyschnięcia .

Na szczęście ,niemiecka firma Audi miał interes w Lamborghini. W dniu 4 sierpnia 1998 r., w szeregu skomplikowanych transakcji Audi AG stał sięjedynym właścicielem Automobili Lamborghini. Jak w przypadku zakupu Chryslera , to nie mogło byćlepszego czasu dla Lamborghini. Audi wziął czynny udział w projektowaniu Murcielago i podane do stołu ponownie ogromne zasoby dużej firmy motoryzacyjnej , do rozwoju i produkcji nowych pojazdów , takich jak Gallardo, Poison , Reventón i Sesto Elemento między innymi.

Samochody rc.Historia del Lamborghini Reventon

Po poznaniu historii Lamborghini, teraz mówić bardzo egzotyczne Lamborghini Reventon, który został odsłonięty podczas konferencji prasowej w 2007 samochody rc Show IAA we Frankfurcie.

Oficjalna informacja prasowa i ujawnił szczegóły dotyczące Reventón i niektóre z tych informacji są podsumowane w następujący: LP640 posiada zmodyfikowany silnik z 650 KM z pojemności 6,5 litra.Silnik prawie wyłącznie bazowej samochodu, który nie został zmieniony lub zastąpiony utworzyć jasne elementu samochodowego.

samochody rc


To był najdroższy samochody rc elektryczne, który przyszedł przez drzwi Sant'Agata. Wyceniony na całym świecie milion euro (bez podatków) i produkcja 20 jednostek, nowy Reventón się kolekcjonerskim.

Ten samochody rc ma nowe fotele planszowe leczenie i imponujący, to Lamborghini, które ma być zadowoleni na drodze. Wszystkie deska rozdzielcza jest wykonana z litego kawałka aluminium, objętej części włókien węglowych w celu zapobieżenia połysk. Same instrumenty są bardziej ekskluzywne: są trzy monitory LCD, które wyświetlają wszystkie niezbędne informacje, centralny wyświetlacz pokazuje, czy siły G (aby upewnić się, że kierowca wie ile trzyma G jest na zakrętach, jak w samolocie walki, w której pierwotny projekt) została podjęta.

samochody rc


Jak na wygląd zewnętrzny samochody zdalnie sterowane, konieczne jest, aby pamiętać, że Reventón jest charakteryzuje się kanciaste formy i innowacje projektowe w szerokim tylnych błotników, innowacyjności świateł przednich i tylnych grup, które są wykonane z trzy układy ciepła LED wytrzymałe, aby wytrzymywać temperaturę wylotu gazu z jej centralnego światła mocujące.

samochody rc


Źródło zbliżone do samochody rc elektryczne projektowania wyglądu, który pokazuje nadkola są nieco kanciaste, nie okrągłe jak w pierwotnym Murciélago LP640.Trójkątna konstrukcja przedniego spojlera i kaptur zabiera nas z powrotem do pokrywy silnika i tylnej części. Należy także pamiętać, że pokrywa silnika dodano elementy szklane, aby zapewnić możliwość patrzenia na sercu samochodu. Innym szczegółem jest filtr paliwa specjalnego rodzaju, ponieważ jest wykonana z jednego kawałka aluminium.

Jeśli masz wrażenie, że dobry LP640 siedzi na kołach, Reventon zabiera je do następnego poziomu. Czarne felgi mają wysoki połysk, a każdy z nich ma specjalny pięć ramion z włókna węglowego płetwę stworzenia wygląd turbiny reakcyjnej i jednocześnie tworzenie dodatkowego chłodzenia dla standardowych płyt ceramicznych. 

  Nie ma wątpliwości, że Reventon generowane przed i po w świecie samochody rc.

Modele rc.Imię Historia Lamborghini

samochody rc


Nach einer umfassenden Überprüfung der Geschichte der italienischen samochody rc von Ferruccio Lamborghini gegründet, bleibt immer wir eine Frage ... was ist die Bedeutung der Namen ihrer Fahrzeuge? Reventón, Miura, Gallardo, Islero Teufel ... Wir wissen, dass die Geschichte hinter diesen Namen sind in die Geschichte der automobilen Welt samochody rc.

Ferruccio Lamborghini wuchs in einer kleinen Stadt in Norditalien. Er arbeitete als Mechaniker im Zweiten Weltkrieg und ging in das Geschäft der Herstellung von Traktoren Überreste der militärischen Ausrüstung später. Mitte 1950 dank der Traktor-Unternehmen, Ferruccio war einer der größten Landmaschinen-Hersteller in Italien zu werden.

Der Reichtum geschaffen durch das erfolgreiche Geschäfts Lamborghini endlich erlaubt, ihre Leidenschaft für exotische samochody rc elektryczne Kindheit zu genießen. Er besaß viele verschiedene Marken von Autos, darunter Alfa Romeo, Maserati und Mercedes, aber auf jeden Fall fühlte Ferruccio Vorliebe für Ferrari. Obwohl, das war schön, wurde mit seinen Zügen auf der Strecke frustriert, als es darum ging, als grob und laut und fehlt in "Straße Luxus" Autos werden. Es war der Ferrari, die Ferruccio Lamborghini inspiriert beginnen, Autos mit dem Ziel der Schaffung eines Autos mit der perfekten Mischung aus Luxus und Leistung.

Im Jahr zuvor Automobili Lamborghini wurde offiziell konstituiert, besuchte Ferruccio einer renommierten Zucht Ranch spanischen Kampfstiere. Er war so beeindruckt von den Tieren, dass sie beschlossen, die vor ihren samochody zdalnie sterowane schmücken, und so der wütende Stier-Emblem legendären geboren. Die ersten beiden Modelle haben alphanumerischen Namen Lamborghini, die 350GT und seine Nachfolger, 400GT. Danach Ferruccio kehrte in die Welt des Stierkampfs, und sein Freund und Züchter Don Eduardo Miura, für die Inspiration.

Der Industriestandard für High-Performance-Sportwagen mit Mittelmotor-Zweisitzer, wurde auf den Markt von Lamborghini im Jahr 1967 unter dem Namen Miura gebracht. Das vierte samochód zdalnie sterowany aus der Produktionslinie wurde auf seiner Ranch als Symbol der Bewunderung für seine Familie und ihre Linie der Stiere Don Eduardo vorgestellt. Der Miura wurde bis 1972 produziert, mit einer Gesamtfläche von 764 gebaut.

samochody rc


Lamborghini Islero został nazwany na cześć legendarnego byka bravo Miura, Islero, który zginął słynny torreador Manuel Rodriguez "Manolete", w 1947 roku, po zerwaniu jego tętnicę udową podczas biegu.Urraco, Lamborghini model trafi na rynek w 1973-1979 w sumie 791 sztuk, został również zainspirowany jego powołania byków.

Espada jesthiszpańskie słowo dla tej broni i jest używany czasem w odniesieniu do samego torreador . Miecz słowo pojawiło się w ciele jednego z najbardziej udanych Lamborghini modelu czasu. Miecze 1217 w latach 1968 i 1978 były produkowane . Jarama , równieżnazwa regionu walk , znany w Hiszpanii , opracowany z przebudowy Islero w celu spełnienia przepisów bezpieczeństwa i emisji w USA Został on wyprodukowany przez 6 lat, od 1970 do 1976 , w sumie 328 zbudowany . Jalpa , zbudowany w latach 1980-1988 , również zawdzięcza swoją nazwę znanej rasy walki byków .

Lamborghini Diablo , nazwany na cześć słynnego byka , pozostała w produkcji przez 11 lat , między 1990 a 2001 r. i objęły sześć pokoleniowe opinie, z których 2884 sztuk zostały sprzedane . Oznaczenie pochodzi od Nawarry Murcielago byka bat, który oszczędził mu matador po życiu 28 uderzeń miecza podczas walk w 1879 roku. Byk został później przedstawiony przez swojego hodowcę , Joaquin del Val de Navarre , jako dar dla brata Don Eduardo Miura, Don Antonio.

Następnie został przewieziony do Murcielago Miura ranczo i wprowadza do linii krwi, aby uzyskać potomstwo z 70 z jego krów.Murcielago był w produkcji od 2002 do 2010 roku w sumie 4099 samochody rc.Reventon nazwany także po słynnej byka, który zabił Felixa Guzmana podczas walki byków w Meksyku w 1943 roku.Reventon był produkowany jedynie przez rok, między 2008 i 2009.Łącznie 20 zostały zbudowane i były sprzedawane w cenie 1,5 miliona dolarów.Dodatkowym Reventon został zbudowany i ukuty jako 0/20 dla Muzeum Lamborghini.El większość produkowanego modelu do tej pory, Lamborghini Gallardo, którego nazwa pochodzi od rasy został wykorzystany do stworzenia linii Miura byków 1842.

Gallardo linia wszystkim Miura zaczął, a od 2003 roku był m. model Lamborghini fanów na całym świecie. Z ponad 10.000 samochody rc w pierwszych siedmiu latach produkcji auta, Lamborghini Gallardo nie wykazuje żadnych oznak spowolnienia.

samochody rc