piątek, 25 kwietnia 2014

Het begin van de de motor sport

samochody rc elektryczne



Dziś Kiedy siadamy przed telewizorem, aby zobaczyć samochód wyścigowy, jesteśmy w stanie powiedzieć na pierwszy rzut oka, które są samochody rc naszego zespołu. Wiemy, że przez cały sezon, to jest trudne, że zespoły te zmienić ich kolor, i że tyle, może zmienić logo sponsora po osiągnięciu porozumienia z nową firmą.

samochody rc elektryczne



A ponieważ usiedliśmy na oglądanie telewizji, co lepiej to robi tak w tym. Jeśli kiedykolwiek myślał o "ma jedną" przed myśli na "nie wiem gdzie to umieścić", jest, że się w świecie silnik.
Powiedzmy, że zmiany teraz mogą być wykonane na początku sezonu i kolory wydają się być zdefiniowane lub bardzo ważne sponsora lub wizerunku marki (nie zapomnij że sprzedają obrazu także rewaloryzacji cenę produktu) ale na początku konkursu to nie tak.

Mam zamiar powiedzieć trochę, jak zaczęli odbędzie się pierwszy ras i z poczucia marki i kraju do rewolucji, która doprowadziła do przybycia reklamodawców na świecie silnika i jak to było przekształcić to, co wiemy dzisiaj, więc przede wszystkim, jest to, co chcę wam powiedzieć, jak to wszystko się zaczęło.

samochody rc elektryczne



Tytoń jest zły, ale do Schumi pomógł mu uruchomić więcej.
Jesteśmy pod koniec XIX wieku i jeśli chcemy mówić o sport motorowy, musimy wspomnieć, że Francja i więcej szczególnie Paryż i potrzeby, które ludzie makaronu Pokaż kto obchodzić Najlepsza na samochód.

W 1894 roku został zorganizowany pierwszy wyścig w historii wśród trenerów. To był wyścig z Paryża do Rouen na drogach czasu. Ten wyścig był zorganizowany przez magazyn Le Petit Journal (nic wspólnego z programem francuski Puppets) i był nazywany coś jak również "konkurs na wózki bez koni, które nie są niebezpieczne, łatwe do jazdy i tanie", że dla każdego, jest uważana za pierwszy wyścig samochodowy prawdziwych historii.

samochody rc elektryczne



Pierwszej stronie gazety czasu. To nie jest Autocourse, ale prasa już zaczął być zainteresowany w tych wydarzeniach.
Faktem jest, że taki konkurs okazał się sukcesem i od tej daty, zaczęli organizować różnego rodzaju konkursy, w których Paris używane do punktu wyjścia lub celem, ale coraz bardziej były dłuższe lub odwiedził najdziwniejszych miejscach.

Obok i równolegle do tych wydarzeń, poszlak właściciel James Gordon Bennett New York Herald utworzone zdarzenie że jeden z wytycznymi ustanowionymi w świecie konkurencji, która trwała przez długi czas. "Zespół kolory" do reprezentowania każdego z uczestniczących krajów, ale to jest coś, o czym będziemy rozmawiać o innym razem.

Nasz pierwszy wyścig ważne w tym czasie był (ur. 1903) Paryż-Madryt, w którym wziął część 315 pojazdów tylko osiągnął cel 99, przyczyną wielu wypadków i ofiar śmiertelnych na drogach.

samochody rc elektryczne



Marcel Renault w jednym z momentów w Paryż-Madryt. Wydawało się, że opony, ciągnięcie samochodu.
Ludzie apelotonaba się krawężniki (oszacowano, że ponad 3 miliony widzów na całej trasie za nią), nie wskazania organów są przestrzegane, pomijam zapięta obszarów i wielu rzucił przed samochodem, wrzuciłem je wodą lub po prostu dostał swoje samochody rc w trasie bez dowiedzieć się, co się naprawdę dzieje.

Samochody rc przyszedł do 130 km/h w kategorii "Grosses Voitures", ale środki bezpieczeństwa były minimalne. Układy hamulcowe były dalekie od co można uznać za mechanizm wystarczająco bezpieczny zatrzymać samochód w czasie, aby uniknąć wypadku.

samochody rc elektryczne


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz