piątek, 25 kwietnia 2014

Umrzeć bez wyróżnienia (część 2)

... nadal giną bez wyróżnienia (część 1)...

samochody rc



Dajemy mały skok w czasie i dotrzeć do dnia 1 sierpnia 1964 roku. Tym razem ofiarą jest holenderski hrabia Carel Godin de Beaufort. Starał się kwalifikują się do GP Niemiec z przestarzałych samochody rc Porsche 718, kiedy wyszedł na rogu Verbundberwerk. Zmarł 3 dni później w szpitalu. CAREL rozpoczął swoją karierę w F2, nieco chaotycznie, gdzie go osiągnąć sławę jak wziąć jego Porsche (zawsze był z tej marki). Zjazd w 31 ras i trzydzieści lat w chwili jego śmierci. Jego najlepszy wynik w Grand Prix Formuły 1 był kilka pozycji szóstej.

samochód zdalnie sterowany




Po lewej stronie planie hrabiego. Po prawej stronie, Zdjęcie z autografem i 1962.
Myślę, że warto zawierać trochę informacji na Nürburgring: Układ ten przeszedł do historii jako największy wśród Mistrzów, ale również jak najbardziej przerażający. Jest takie powiedzenie: w Le Mans ludzi triumf samochody rc na torze Nurburgring. Znajduje się w zachodniej części Niemiec, zaczął być zbudowany w 1925 roku, a zakończono w czasie Grand Prix z czerwca 1927. To pierwszy wyścig wygrał mit motoryzacji: niemiecki Rudolf Caracciola. Pierścień znajduje się na szczycie góry Eifel i graniczy z góry, w którym znajduje się średniowieczny zamek. Poza długością obwodu techniczne aspekty jej krzywe (172 w sumie!), i imponujące rzeczy o ich klas, Nordschleife (oznacza to, że Północna część obwodu), był zawsze charakteryzuje się kapryśna i trudne warunki klimatyczne wpływające na torze. Obszar Południowej otrzymała nazwę Sudschleife. Obwód prądu torze Nürburgring (wersja Grand Prize, bo stary nadal używane), w rzeczywistości jest zbudowany na część oryginalny układ, choć mają one nic wspólnego stare z nowoczesnym.

Kontynuujemy... Zaledwie dwa lata później, na tym samym torze, w Wielkiej Brytanii John Taylor, BT11 BRM, ma wypadku brutalne, cierpienie poważne oparzenia, który umiera parę tygodni później w szpitalu w wyniku. Taylor 33 lat miał debiutował w 1964 roku, to jest jego piąty Grand Prix. Jego najlepsze miejsce w wyścigu szósty.

samochód zdalnie sterowany



samochód zdalnie sterowany



Kwestionując Grand Prize Francji, zmarł w 1968 roku, Joseph "Jo" Schelesser (ojciec Jean Louis Schlesser, słynnego w świecie naloty), w jego pierwszym Grand Prix. Urodził się w 1928 roku na wyspie Madagaskar, poniósł się przed innymi, wielu wypadków, niektóre bardzo poważne (Le Mans 61 lewej go poważnie rannych). Poznał Guy Ligier i wreszcie zaprosił go na debiut w Formule 1 z Honda RA302. Ale swoją przygodę w dyscyplinie trochę trwało dwa okazuje że mógłby nakreślenia Rouen. Pozostawiając kuli ognia, która stała się jego Honda RA302 zmarł zwęglonych. Anegdotycznie to, że to również debiut kariery jednomiejscowego. Po jego śmierci i jako hołd jego przyjaciel Guy Ligier umieścić początkowej JS do wszystkich jego imię Ligier (od JS1, aby JS43 1996. Następnego roku, zespół stał się Prost Grand Prix, a samochód nadal był nazywany JS45. Wtedy już zmienił i stał się AP01).

samochód zdalnie sterowany


samochody rc elektryczne



samochody rc elektryczne



Sekwencja trzy zdjęcia z wypadku, w którym stracił życie. Na pierwszym zdjęciu, samochody rc z nr 10, który pojawia się na pierwszym planie jest inny pilot, którego nazwa pójdzie w dół w historii: Bruce McLaren. To również zginął w wypadku, ale to inna historia... Płomienie, które widać na zdjęciach nie mogą służyć aby zorientować się, co miał być wpływ.
Obwód Rouen, siedziba Grand Prix Francji w latach 1952-1954, a w latach 1957-1968 był 6.542 metrów obwodu i mimo to szybko również był mało kolorowe. Jego poprzednik, Reims, przewyższał go w prędkości, a jego następca, Clemond Ferrand, przekroczył on uroku. Clemond-Ferrand był rzeczywiście bardzo skręcone śledzenia (właśnie prosto). Jak widać w wydaniu 1968 był koniec Formuły 1 do Rouen. Ciekawość tego obwodu: stary wzór zespół Red Bull Junior, gdzie było Antonio García w formule 3000 (obecnie dyrektor Red Bull w F1), Helmut Marko, był uważany za obietnicę w Formule 1, a dokładnie Clemond Ferrand było uciąć karierę jako pilot. Podczas wielkiej nagrody Francji w 1972 pilotowanie BRM P160B doznał wpływ kamień, który poszedł za pośrednictwem wizjera i jednooki lewej go. Do masy ból może kontrolować samochodu i uniknąć poważnej awarii jednego, ale to koniec jego kariery jako pilot...

samochody rc elektryczne






Mitter, chwile przed wypadkiem, który kosztował go życie
W 1969 roku musimy ponownie wrócić do Nurburgring do nowej tragedii. W tym przypadku jest to niemiecki Gerhard Mitter, do jednego miesiąca w 34 lata. Mitter zdobył góry europejskie Mistrzostwa trzy razy (1967, 68 i 69), a był zwykły pilot Porsche. Zadebiutował w Grand Prize Niemcy od 1963 roku, a cztery razy został zaproszony do uruchomienia wyścigu. Jego wypadku wystąpił w krzywej Flugplatz podczas treningów Grand Prix, kiedy to szli na pokładzie jego BMW 269 F2. Powody były przerwy przedniego zawieszenia.

Ten wypadek był pierwszy śmiertelny po modyfikacji, które poniósł Nordschleife w 1967 roku, które sprawiły, że wolniej i wydłużone odległość do 22.835 metrów.

Kontynuujemy... Przyjechaliśmy na torze Zandvoort, siedziba aż do 1985 roku w Grand Prix w Holandii. Został zaprojektowany w 1948 roku przez John Hugenholtz i był przewidywany na drogach, które było używane wojska hitlerowskie w czasie II wojny światowej. Był 25 km od Amsterdamu i Formuły 1 nie echo to znacznie mniej dzień, który zniknął z kalendarza... W 1973 roku Grand Prix grał na układzie 4.226 m (do 1971 roku 4.193 metrów, a od 1980 roku, 4.352). Ten utwór jest gdzie Williamson brytyjski Roger umiera w jednym z najbardziej haniebne i nieszczęśliwy w historii automovislimo. Roger, tylko 25 lat i z Grand Prix za nim, zmarł piekący wśród płomieni, obejmujące jego marszu, który był zrzutu w środku toru inwazyjność, brak koordynacji i bezczelność komisarzy, a uboga i źle przygotowane strażaków, którzy byli w pobliżu wypadku. Tylko nazwa odważny zasługuje, aby być zapamiętany w takie niefortunne i żenujące widowisko, że jego rywal David Purley, że on zwatpil stara, samotnie i bez pomocy absolutnie nie jednego, najpierw ugasić pożar z gaśnicy (które musiały zostać usunięte z rąk komisarza, który wpatrywał się w ogień), a następnie włączyć countryman samochód. Szkoda, że kamery telewizyjne podniósł najdrobniejsze szczegóły i zostawił dla potomności. Strażacki przybył na miejscu wypadku, gdy ogień już spożył samochodu i oczywiście życie Williamson...

samochody rc elektryczne




Dwa zdjęcia z 1973 roku. Po lewej stronie z marca 731 Cosworth Williamson, ale w czerni i sponsorowane przez LEC, jest David Purley. Zdjęcie po prawej stronie odpowiada wypadku Williamson cierpiał na torze Silverstone.
Roger Williamson
Wypadek, który kosztował go jego życia. Po prawej stronie, niemal w ukryciu przez dym widać czarny marca Purley.
W 1974 roku zmarł młody obietnicy austriacki Helmuth Koinigg, podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych. Ich TS16 Surtees-Cosworth doznał punkcji, pilot nie mógł powstrzymać w czasie i zakończyła się upaść przed poręczy, które znajdowały się wokół obwodu. Fakt, że test ten zakończył sezon z 1974 r., i tylko rok wcześniej w tym samym układ i również kończąc sezon zmarł obiecujące paryskich pilota François Cevert (chociaż działa przeciwko Polaka z Jackie Stewart i Chris Amon, drużyny i usunięte na znak żałoby). Koinigg zaczynał swoją karierę w formule jeden, i to była jego trzecia Grand Prix. Jego premiera była trochę konkurencji Brabham-Cosworth BT42 (projekt 1973), który nie pozwolono mu zakwalifikować się do wyjścia w Grand Prix Austrii. We Włoszech drużyny zastąpił go przez Carlo Facetti, który również zakwalifikował się z samego samochodu. I w Kanadzie, miał swoją szansę, kiedy John Surtess dałeś miejsce na swój zespół. Z TS16 Surtees-Cosworth, zajęła 22 nd i zakończył 10 th. I to właśnie z tego samochodu, który został zabity w następujących Grand Prix w wieku 25 lat.


Obwód Watkins Glen jest, mimo ponad 20 lat nie używany, jeden z klasyków Formuły 1. Przez 19 sezonów (1961-1980) gospodarzem siedziby nagrodę Grand Stanów Zjednoczonych (za czas, który żył z Long Beach, Grand Prix Stany Zjednoczone nazywa się wtedy). Utwór został położony na obrzeżach z Nowego Jorku i miał dwóch konfiguracjach: pierwsza (od 1948-1970), przedstawione tylko 3701 metrów ultra szybka ścieżka który był praktycznie kolejnych wprost przykuty przez straszne szybko krzywe (znany przez fanów symulatorów innego obwodu). Ze względów bezpieczeństwa w 1971 roku został całkowicie przeprojektowany, aby 5.435 metrów i przede wszystkim zmniejszenie średniej prędkości toru. Co ciekawe, podczas Grand Prix został grał w tzw "niebezpieczne ścieżki" nigdy nie było ofiar śmiertelnych, ale w "mapowanie zabezpieczeń", były dwa Wypadki śmiertelne (wyżej Cevert i Koinigg w 1973 i 74 odpowiednio).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz