wtorek, 1 kwietnia 2014

Samochody rc.Historia Lamborghini (część 1)

samochody rc

I wprowadzić kontekst powstania włoskiej marki przeznaczone dla przemysłu Samochody rc, to opisz swoją historię.

Ferruccio Lamborghini urodził się we Włoszech w 1916 roku. Zafascynowany silnikami od najmłodszych lat, w czasie II wojny światowej wstąpił do wojska i został położony na wyspie Rodos. Na szczęście, trochę się tam w czasie wojny. Zasadniczo, wyspy wyizolowano z zagranicy. Każdy samochód, ciężarówka lub motocykl, który złamał musiał być naprawiony na miejscu, ponownie użytych części. Nie, Ferruccio Lamborghini stał się znany jako kreatora na improwizacji mechanicznej i było o naprawy silników samochody rc.

Po wojnie wrócił do swego domu w pobliżu Modeny w północnych Włoszech, i założyć małą warsztat naprawy samochodów i motocykli. Wkrótce uświadomił sobie, że nie był zdesperowany potrzeba ciągników rolniczych w regionie gdzie mieszkał i myślał, że może zbudować o jeden miesiąc od ciągnika opuszczonych pojazdów wojskowych. Do tego stopnia, że ​​gospodarka Włoch wzrósł popyt na wysokiej jakości ciągników zwiększyła.

samochody rc

Zaczął budowy własnych silników samochody rc elektryczne. Jego ciągnik stał się bardzo udany biznes, osiągając szybkość ponad 400 miesięcznie w roku 1960. Wkrótce postanowił rozszerzyć działalność, a w 1960 roku rozpoczął produkcję grzejników i klimatyzacji budynków, przy jednoczesnym utrzymaniu działalności ciągnika. Był bardzo udany w tym też.
W tym czasie, Lamborghini zainteresował się rozwijać samochód wysokiej wydajności. Ferruccio miał OSCA, Maserati i Ferrari, ale zawsze był rozczarowany z nich, szczególnie z ich silników.

samochody rc



Nie jestznana historia o tym, jak czuł się sfrustrowany , że mieli problemy ze sprzęgłem w Ferrari ( Ferrari 250 GT ) , i poszliśmy odwiedzić Enzo Ferrari , którego fabryka była w pobliżu. Enzo nie miał czasu dla konstruktora ciągników i po prostu odmówił . Lamborghini postanowił nie było nic Ferrari robił nie mógł zrobić lepiej . Postanowił zbudować swój własny samochód z silnikiem V12 . Za projekt znalazł bardzo utalentowany inżynier o imieniu Giampaolo Dallara , który wcześniej pracował nad silnikiem V12 Ferrari .

Nowy silnik miał 4 kamery , podróż wielkiego krótkim tłokiem i 4 zaworami na cylinder . Rozwijał zawrotną 350 KM . To byłsilnik aluminiowy z wału korbowego obsługiwanej przez siedem głównych łożysk . Krzywki były napędzane przez koła łańcuchowego własnym średniej prędkości obrotowej silnika i cichego łańcucha . Silnik ten był właściwieprototyp dla wszystkich przyszłych silników Lamborghini . Korpus zaprojektowany przez Scaglione - Touring został użyty do domu silnik.

Lamborghini Lamborghini prototyp GTVEl 350 " 350 GTV " został pokazany publicznie na Salonie Samochodowym w Turynie w 1963 roku . Sprzedaż rozpoczęła się w roku następnym. Samochód został nazwany350 GT i był sukcesem , z ponad 130 sprzedanych egzemplarzy. Przyszłość Automobili Lamborghini wyglądał bardzo jasny w latach sześćdziesiątych .

350 GT został zastąpiony przez 400 GT i 400 GT 2 +2 . 350 GT i 400 GT 2 +2 wykonanenazwa Lamborghini był znany na całym świecie . Ze środków pochodzących z tych samochodów , a jego ciągnik biznes Ferruccio pozwolił jego inżynierowie zaprojektować i zbudować nowy samochód, Lamborghini Miura samochód, który stał się legendą do " znaku byka . " To naprawdę byłsamochód wyprzedza swój czas i zaskoczył nawet takie firmy jak Ferrari i Maserati .

samochody rc



Miura pokazano po raz pierwszy w listopadzie 1965 roku Salon samochody rc Turyn sam Ferruccio Lamborghini. Tylko podwozie zostało pokazane na targach, zamontowany poprzecznie silnik, który do tej pory był postrzegany tylko w prawdziwych samochodów wyścigowych F1.Projekt nie Marcello Gandini ciało w mniej niż rok, aw marcu 1966 samochód był całkowicie w Genewie.Samochód był bardzo agresywny styl i odpowiednią nazwę dla niej, Miura, wykonane z zaciętej walki byków hiszpańskiej została wybrana. Ponownie, samochody rc był całkowity sukces.


samochody rc


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz