piątek, 25 kwietnia 2014

Umrzeć bez wyróżnienia

Wędrówki po Internecie znalazłem artykuł, który podobał mi się , mimo żetrochę smutno ... Mówiłem o pilotów , którzy zginęli kwestionując GPS. Oczywiście wszyscy wiemy, i można powiedzieć, nazwę jego uruchomienia wielkich mistrzów , którzy zginęli zakwestionowania wyścigu ... ale było o wiele więcej , że nie udało nam się osiągnąć marzyli sukcesy , a jednak dał swoje życie za swoich złudzeń . I nie maróżnicy , nie byli idolami , jeśli nie na odwrót . Ale wcześniej wydarzenia.

Oryginalny tekst znajduje się w Infomotores.com.ar , który zniknął już dziś , adomena została zakupiona przez Monografías.com ( i teraz Infomotores po prostu nie istnieje ) . Artykuł I zmieniło się wiele od oryginału , ponieważ mam przepisany prawie w całości , i mam poprawione Usterki kompletnego artykułu ze zdjęciami i więcej informacji. Służyć jako skromny hołd dla tych zapomnianych pilotów . Ale dość rolki . Get to zaczęło :

Sport wyścigów samochody rc jest ryzykowne i niebezpieczne, nie jest nowy . Ani nie jest nowy , że to sport, który przez lata zabrał życie wielu zawodników pełnych talentu i marzeń , aby osiągnąć najwyższą możliwą uznanie. Tytuł Mistrza Świata Formuły 1. Niektórzy przybyli , aby ją , i zdołał przed śmiercią wiedzieć słodycz zwycięstwa i sukcesu ... ciała zmarł , ale jego pamięć . Są kierowcy , jak Ayrton Senna , Jim Clark, Gilles Villeneuve ( nie będąc mistrzem , mit został wykonany ) , Alberto Ascari , Jochen Rindta (pierwszy i jedyny mistrz pośmiertnie ), Wolfgang von Trips ( inny wielki mistrz ) ... nie obwodów świat jest pełen krzywych jego pamięci , czasopism i książek pełnych pamiątkowych przedmiotów lub nostalgiczny opowiadając jego bitew niespotykany na najważniejszych torach świata , wspomnienia fanów , którzy widzieli ich prowadzenia w całości legenda , wyobraźni z tych, którzy przybyli za późno swego czasu wywołał przebóstwiając jego wyczyny , ubolewając, nie jest w stanie zobaczyć ich prowadzenia na żywo i muszę zadowolić się zdjęcia i filmy ( w najlepszym wypadku) . Ale wiele innych,większość , nie udało nic .

Ayrton Senna zmarł w 1994 roku na torze Enzo i Dino Ferrari w Imoli podczas samochody rc Grand Prix San Marino . Na całym świecie pojawiły się , pojawiają się i pojawiają się coraz więcej artykułów na temat tego smutnego zdarzenia . Poza tym stara się Senna , prawie wszystkie z tych elementów nie mają nic wspólnego ...przypis , i tylko w jednym wierszu ,autor jego nieczyste sumienie jest oczyszczone zniemal obowiązkowe w kontekście art frazę, a zawsze jak kto jest autorem ... "Nie zapomnij , żedzień przed innym kierowcą , Roland Ratzenberger Austrii, został również zabity . Przypomnijmy , też. "

Rzeczywiście Formuła 1 ( oraz wiele innych kategorii ) zabrał życie wielu ludzi, którzy w głębi duszy marzył emulować zwycięstwa swoich poprzedników . Mężczyźni , którzy pozwoliliFormuła 1 jest więcej niż dziesięć lub dwanaście arcydzieł wyciskane przez dziesięć lub dwanaście utalentowany każdego pokolenia. Jego rola była jak jego śmierci , anonimowy ,dodatkowo w filmie , że tylko większość kinomanów przebywał oglądać kredytów , w których pojawiły się nazywasz . Jego śmierć została szybko zapomniana , a czasem pod koniec sezonu ich śmierć była dla nich dość odległe ... żadne zasady zostały zmienione , zabrakło rzeki atramentu ismutne .... w wielu przypadkach ich komputery nawet wycofał w żałobie śmierci ...pieniądze od sponsorów , niezbędne do przetrwania ich skromne oszczędności , było ważniejsze niż uczcić jego pamięć z rycerskim gestem i podekscytowany.

Nawet , gdy widzę po raz kolejny wspaniały film samochody rc Grand Prix ,moment, który mnie podnieca i jak jest , kiedy Il Commendatore pokazuje czarną flagę , aby wskazać pilotowidrugi zespół Ferrari przechodzi na emeryturę w żałobie tylko dla swojego partnera umiera w parabolicznym torze Monza .

Lista może być bardzo długi , jeśli przedłużony do wszystkich pilotów , którzy stracili życie w kategoriach innych niż Formule 1 , więc skupię się wyłącznie na zmarłych pilotów w tej kategorii, i nigdy nie miałem żadnych istotnych wyników ( lub podium lub szybkie obroty lub słupy, lub wygrać ... nic nie pisać ) . Jest tohołd dlaunsung którzy biegać, biegać i biegać w Formule 1 .

Zaczynamy ... Jesteśmy w Grand Prix Belgii 1960 na legendarnym torze Spa Francorchamps . Wtedy to byłtenis Spa ponad 14 km i tylko niesamowite Nürburgring przewyższał go o prawie 23 kilometrów ( Pescara, w obwodzie Adriatyku , które na pewno się w historii , biorąc do legendy więcej niż 25 kilometrów i zaszczyt widząc Ferrari Enzo tylko pokonać pierwszy wyścig odbędzie się tam w 1924 roku ) . Jakniemiecki obwodowy belgijski , rodzi się z wyobraźni Jules de Thier , ledwo się obszarów w ramach swojej trasy biegł wzdłuż dróg wyłożonych domach chłopów , którzy tam mieszkali .

Weekend rozpoczął źle od samego początku. Na pierwszej przeszkodzie Stirling Moss złamał obie nogi w wypadku , który zakończył się twardej walki o jego świata 1960 . Przed wiadomością o wypadku Moss miał czasu, aby dostać się do boksów , również Brytyjczycy , Michael Taylor stracił panowanie nad samochodem , łamiąc kierunek jego Lotus 18 , a cierpi na poważny wypadek , ale go nie zabił , gdyby to zrobił z jego kariery. To była jego druga ważna nagroda . Colin Chapman pozwana i uzyskać duże odszkodowanie . Ale to już inna historia ..

Na tym tle można dostać się do wyścigu w niedzielę. Pierwszy spadek jest angielski Chris Bristow . Do wypadku doszło na 19 okrążeniu na błąd w obliczeniach na wyprzedzanie przez 6 pozycję w Malmedy kącie , próbując wyprzedzić Ferrari Willy Mairesse D246 ( który opuścił po 4 okrążeniach ze złamanym transmisji ) . Bristow było 22 , które zadebiutowało w 1959 roku i grał swoją czwartą główną nagrodę . Jego najlepsza pozycja dziesiąta .


modele rc



Bristow , w 1960 roku jako Cooper Climax , na torze w Spa.
Drugi pilot opuści , że życie w starym Spa asfalcie , że dzień był Alan Stacey . Katastrofa Brytyjczyków może pójść gładko między absurdów historii wyścigów , z wyjątkiem jej finał na kolanach 24 stracił panowanie nad Lotus 18 trafienia ptaka na hełmie ... to może byćżart , gdyby nie wynik końcowy incydentu . Alan urodził się w Essex obiecującego zawodnika , który zadebiutował w 1958 roku , grając zaledwie siedem Grand Prix i osiągnięcie najlepszego mety na ósmym miejscu . W tym wyścigu zaczął w 16. pozycji . Wypadek miał miejsce w pięknej i bardzo trudnej krzywej Masta ( gracze GPL i inne symulatory już wiem, co miejsce mówię ) . Byłem 26 w chwili jego śmierci .


modele rc


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz